Kéretlen utaztatások

Akaratom ellenére történő űrutazásaim.

Friss topikok

Címkék

Archívum

HTML

Nem tudom miképpen kerültem oda, de nem egyedül voltam és tudom, hogy itt élnek azok, akikkel szintén együtt voltam ott! Azért írom le, hátha emlékszik rá valaki és felismeri.

A helyszínre nem tudom miképpen kerültem oda. Egy hegyes környék volt, szerintem egy hegyoldalnál voltunk, valami út melletti pihenő. Arra emlékszem, hogy aszfalt-jellegű burkolat volt az úton, járda nem volt. Az útról egy parkolószerű-lehajtóban álltunk. Két sárgás épület volt mellettünk. A hátsó épületre annyira nem emlékszem, de az elsőre igen, mert bementünk. Étteremnek néztem.

Az első részben azt hiszem asztalok voltak, de el lehetett menni hátra, egy kis labirintus-jellege volt. Én hátra indultam el, valaki velem jött, szintén földi ember. Valahol egy hátsó részen találkoztunk egy Idegennel. Persze abban a környezetben mi voltunk az idegenek.

Ha jól emlékszem leültünk az asztalhoz és furcsa párbeszéd kezdődött. A földi ember és én, beszéltünk. Szavakkal, hangokkal. Az Idegen mintha látta volna a fejemben lévő gondolatokat. Ezt ki is mondtam a másik földinek, ami miatt felálltunk az asztaltól, mert nem éreztük méltányosnak a helyzetet. Az Idegennek nem tetszett, csalódott volt és éreztem a haragját. Nem jött utánunk, de féltünk attól, hogy megteszi. Szerintem beteg volt vagy valami más módon sérült meg, így nem is lett volna képes rá. Nekünk beszélgetni kellett volna vele és mi nem tettük meg.

Amikor kimentünk, kettesben álltunk az épület előtt, vártuk a többieket. Ők is megérkeztek, szintén beszélgettek. Elkezdtünk arról beszélgetni, hogyan jutunk haza vagy egyáltalán mit tegyünk. Különösen nem voltunk izgatottak, mert éreztük, hogy nem a kezünkben van az irányítás. Aztán jött a kóma. Előtte valami fényességre emlékszem, de mintha csak világítás lett volna.

Amikor magamhoz tértem, már a Földön voltam. Honnan tudom, hogy másik bolygón voltunk? Azok a lények nem emberek voltak. Nagyon hasonlítanak az emberre, de a különbség érzékelhető. A környezetben is volt valami furcsa. A technológiák nagyon hasonlítanak a mieinkre, de az útjaikon nem járt autó. Azok az Idegenek mások voltak és nyugodtak, nem aggódtak a lebukás miatt. Otthon voltak és mi voltunk a vendégek.

Majd folytatom. Keresem azokat, akik szintén ott voltak.

Címkék: étterem

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stra.blog.hu/api/trackback/id/tr414575002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása